INFO  : +31 53 432 8444

Referenties

Home  >>  Referenties

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
13 berichten.
Suzan Suzan uit Hengelo heeft geschreven op augustus 6, 2020 om 9:16 am:
Ik ben verliefd op jullie terrasje Super gezellig
Fred Kappert Fred Kappert uit Groenlo heeft geschreven op juni 27, 2020 om 9:28 pm:
Het was geweldig! Eten ontzettend lekker. Super gastvrij personeel. Betrokken en niet gespeeld maar echt aardig.!! Ik had een vakantiegevoel en kom zeker terug. En raad het iedereen aan. Bedankt voor de fijne avond🙂
Rene Gieben Rene Gieben uit Boxmeer heeft geschreven op juni 13, 2020 om 10:28 pm:
Heerlijk gegeten...een echte aanrader!
Jannicke Bos Jannicke Bos uit Bunschote heeft geschreven op juni 1, 2020 om 11:18 pm:
Lieve mensen van Habibi, Zeer lekker eten, zeer gastvrij. Ook voor kinderen. zeker een aanrader om van ver te komen rijden. Je krijgt waar voor je geld. We komen zeker vaker eten bij jullie eten.
Libanese Libanese uit Enschede heeft geschreven op februari 2, 2020 om 4:03 pm:
Habibi is mijn beste Libanese restaurant in Overijssel, super goede smaak, laat mij aan mijn land libanon denken en daarom kom ik vaak. Ik kan met trots zeggen dat ik fan ben. Maar De verhouding prijs en kwantiteit is slecht. Is te duur voor wat je krijgt.veel kennissen hebben daar ook er over gehad. Dat vinden we erg jammer.
Van haastert Van haastert uit Enschede heeft geschreven op januari 23, 2020 om 7:15 pm:
Net gereserveerd voor 3e keer , a.s. zaterdag lekker eten , uitgebreid menu en vriendelijk personeel zeker een aanrader we gaan nog heeeeel vaak komen
Roy Roy uit D48599 Gronau heeft geschreven op januari 8, 2020 om 7:44 pm:
Net terug van een onverwacht bezoek aan Habibi. Met z'n 2en het 4 gangen verrassingsmenu gehad. Het was heerlijk. Personeel vriendelijk en een mooi restaurant. We komen zeker terug. Tot de volgende keer.
Diana Diana uit Ootmarsum heeft geschreven op december 29, 2019 om 8:46 pm:
Wij hebben vanavond met 5 personen gegeten bij Habibi. Wat een geweldige ervaring. Eten verrukkelijk, super gastvrij en wat een entourage! Alles klopt. Wij komen zeker weer terug. Kan het iedereen aanraden.
Voetbalteam sv Almelo Voetbalteam sv Almelo uit Almelo heeft geschreven op december 15, 2019 om 2:41 pm:
goede sfeer, smaakvol ingericht, goede bediening, vriendelijk personeel. kwaliteit eten in orde (voor de fijnproever mag het een tikkeltje beter) Echter...waar blijft de muziek??? Om het plaatje compleet te krijgen, is muziek onontbeerlijk.
Dako Dako uit Enschede heeft geschreven op november 21, 2019 om 12:23 pm:
Prijs kwaliteit te duur! + heel weinig op bord , 4 x lamskottleten voor 20,50€ Overall krijg je 6 stuks , Nooit meer !
Leoni Leoni uit Enschede heeft geschreven op januari 22, 2019 om 2:09 pm:
Wij hebben met 6 dames geweldig gegeten, zeer gastvrij en het eten is uitstekend, heerlijk in de binnen tuin en de bediening is top,onze complimenten wij komen zeker terug, een aanrader voor een avond ontspanning en genieten.
Maakt niet uit Maakt niet uit uit Enschede heeft geschreven op september 16, 2018 om 6:37 am:
De communicatie was ver te zoeken. 3 personen Kregen het eten veel te laat omdat gedeelte van onze bestelling ineens niet meer op het lijstje stond. Ook kregen 2 personen een verkeerde bestelling. Door leidinggevende wordt schuld eerst ineens in onze schoenen geschoven door te zeggen dat we bij 2 verschillende mensen hebben besteld wat niet zo was. Later wordt fout geaccepteerd en excuses aan ons geboden. De leidinggevende belooft het 'straks' goed te maken maar na afloop van de avond niks weer gehoord van hem, terwijl hij bij het afrekenen ons weer ziet en vraagt of het bedrag van 400 euro volgens ons wel klopt. Aangezien ik niet van 9 personen tijdens een vrijgezellenfeest alles ga uitrekenen wat ze hebben gegeten en gedronken de hele avond, heb ik gezegd dat ik het niet weet. Toch had ik het gevoel dat we te veel hebben betaald maar goed. Vooral de leidinggevende lijkt het niet allemaal op orde te hebben. Dit is aan zijn lichaamshouding te zien. Hij denkt te lang na en heeft het nodig om het voor zichzelf nog eens te controleren. Kijkt te veel op zijn telefoon of de bestelling klopt. Hij komt niet klantvriendelijk en professioneel over. Er worden ook bij andere tafels nog te vaak fouten gemaakt op het gebied van communicatie en dit wordt vervolgens in de keuken besproken op een gefrusteerde manier wat erg opvallend is voor de klanten. Als je trouwens reserveeert betekent dit geen garantie voor een plek waar je shisha kunt roken je moet aangeven dat je combinatie van eten en shisha wilt. Dit staat helaas nergens vermeld. Het eten en de inrichting is wel heel goed. Daar heb ik niets op aan te merken. Hoop dat ze de communicatie verbeteren want wij zijn wel geirriteerd geraakt die avond.
Erik Jonker Erik Jonker uit Enschede heeft geschreven op augustus 30, 2018 om 6:59 pm:
vanavond bijzonder lekker gegeten, een 4 gangen verrassing menu. de lokatie is misschien de meest voor de hand liggend maar eenmaal binnen wordt je aangenaam verrast door de zeer aangename sfeer die er hangt.uiters correct en vriendelijk personeel